۷۷۵  لرستانی در طرح «حفظ مجازی قرآن» ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: 4192249
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

۷۷۵  لرستانی در طرح «حفظ مجازی قرآن» ثبت‌نام کرده‌اند

مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد از اجرای طرح حفظ مجازی قرآن کریم خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۷۷۵ نفر در این طرح قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام طرح «حفظ مجازی قرآن» در مصلی الغدیر خرم آباداصغر زینی‌وند، مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح حفظ مجازی قرآن کریم در خرم‌آباد، گفت: به همت دفتر نماینده ولی ‎فقیه در لرستان و امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد طرح حفظ مجازی قرآن کریم در خرم‌آباد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح حفظ قرآن ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در حال اجرا است، افزود: تاکنون بیش از 775 نفر در این طرح قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، بیش از 600  نفر حافظ یک جزء تا کل قرآن شده‌اند.

زینی‌وند با بیان اینکه علاقه‌مندان می‎توانند برای ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر هر هفته روزهای جمعه از ساعت 10:30 تا 12:30 ظهر به محوطه مصلی الغدیر خرم‌آباد مراجعه کنند، ادامه داد: این طرح به صورت مجازی است و مربیان و اساتید حفظ قرآن با شرکت‌کنندگان تماس و آموزش‌های لازم برای حفظ قرآن را به آنها ارائه می‎دهند و برای رفع اشکال نیز روزهای جمعه به صورت حضوری یک کلاس آموزشی برای مخاطبان در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‌شود.

مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد گفت: نیلوفر سپهوند، حسین‌علی قائدرحمت، سوسن سپهوند، حامد یعقوبی، سپیده جعفری و رحیمه افشون ازجمله مربیان و اساتیدی هستند که در این طرح قرآنی مشارکت دارند.

وی گفت: در پایان هر سال نیز یک مسابقه حفظ قرآن ویژه شرکت‌کنندگان این طرح مجازی برگزار و از برگزیدگان آن طی مراسمی در نمازجمعه خرم‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تجلیل می‌شود.

گفتنی است، در این راستا حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی ‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد روز گذشته در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه خرم‎آباد از کلاس‎ها و محل ثبت‌نام این طرح قرآنی بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha